Conferentie AI vraagt actie
Wachten is geen strategie
AI. Leerlingen gebruiken het, collega’s experimenteren ermee. De mogelijkheden nemen snel toe. Juist daarom is negeren geen optie. AI is al aanwezig in de school, maar vaak zonder gezamenlijke afspraken en met risico’s. En ook de kansen worden niet altijd benut. Hoe zet je een volgende stap in het benutten van AI met beperking van de risico’s?
